21 Ocak 2013

Annelik Sanatı Dergisi ile Anne Bebek Çocuk Fuarındaydım

20 Ocak'ta CNR'da düzenlenen Anne Bebek Çocuk Ürünleri Fuarı'nda Annelik Sanatı dergisinin standında anne babaların sorularını yanıtladım. Farklı yaşlarda çocukları olan ebeveynlerle biraraya geldiğim oldukça verimli ve bol paylaşımlı bir gün oldu.

Hatta henüz hamileliği kesinleşmemiş ama ben doğuştan anneliğe hazırım diyenler vardı. Onlar da çocuk yetiştirmeye ait çevrelerinde gözlemledikleri durumları ve doğruları sordular. Dilerim istedikleri zamanda sağlıkla bebelerini kucaklarına alırlar.

Bu da bana gösterdi ki, bilinçli anne babaların sayısı her gün artıyor. Ebeveynliğe hazırlanırken çocuğunu nasıl daha iyi ytetiştirebileceğini düşünenler için "Aile Olmaya Hazırlık" programına ilgi büyük oldu. 

Uyku bozuklukları, 2-4 yaş çocuklarına ilişkin disiplin, inatlaşma ve iki yaş sendromu, ceza işe yarıyor mu, daha büyük çocuklar için ders çalışma ve ödev sorumluluğuna  ilişkin sorular yoğunluktaydı.








Beni sevindiren bir diğer konu da, babaların da en az anneler kadar soru sorması ve çocuk yetiştirmeye ilişkin konulara ilgilerinin yüksek olmasıydı.














Böyle koskocaman bir standdaydık, Koçak yayın grubunun diğer çocuk kitapları internet üzerinden satıldığından daha önce görmemiştim. Şöyle bir inceleyince gerçekten çok hoşuma gitti.


Anneler açık yüreklilikle yaşadıkları endişeleri paylaştılar ve kendilerini geliştirmek istediklerini söylediler.



Koçak Yayın Grubu ve Annelik Sanatı Dergisine, ayrıca sevgili Elçin Ersoy'a bu güzel organizasyonları için; standda canla başla çalışan ekibine misafirperverlikleri ve birlikte geçirdiğimiz bu keyifli gün için teşekkürlerimle...


İlkiz Özcan Sönmez
Ebeveyn Koçu, Oyun Terapisti
21-01-2013


1 yorum:

Biz teşekkür ederiz, tüm pozitif enerjinizle ebeveynlerimizi bilgilendirdiğiniz için:)
Elçin

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...