20 Kasım 2012

Anaokulunda Pijama Partisi


Ada anaokuluna gittiğinden beri sosyal hayatı beni hızla geçti. Ihlamur Kasrı gezisi, Cadılar Bayramı, Diş hekimi ziyareti derken, bugün de okulda pijama partisi vardı...


Evde pijama giyip yatmak konusunda çok istekli olmayan kızıma, parti var diye pijama giydirip, ayısını uyutturan öğretmenlerin bir numaralı hayranıyım. Çok istekli olmamak biraz hafif kaldı sanırım, işte dün geceki diyalogumuz.

- Adacığım, akşam olunca neyimiz gelir?
- Hımm (biraz düşünür) uykumuz kaçar anneciğim! 


Hey gidi günler hey! Annemle babam da ben yatmak istemeyince, "Ama baloya gideceksin" derlerdi. Ben sevinçle "Ne balosu?" diye sorduğumda da "Yorgan altı balosu" diyerek beni gıcık ederlerdi.
Ben birçok defa bu sevinci ve hayalkırıklığını tekrar yaşardım. Kabul ediyorum ki Ada'ya göre çok safmışım ama uyumayı da çok severdim, hala severim bıraksalar...

Hatta bir de babamın meşhur "Uyan da balığa gidelim" sözü vardı ki, her defasında acaba bu sefer gider miyiz diye balığa diye heveslenirdim. Gel şimdi bir kere bunu Ada'ya yap ve sonra da aynı tepkiyi tekrarlamasını bekle, imkansız adeta. Diyorum ya, safmışız.


İşte kızım Çilek Okulundaki pijama partisinde!





0 yorum:

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...