20 Kasım 2012

Anaokulunda Cadılar Bayramı


Cadılar Bayramı yeni moda bayramlardan... Okan Üniversitesi'nde yüksek lisans yapıyorum. Cadılar Bayramı partisi afişini ilk orada gördüm. Şu yaşa geldim bir Cadılar Bayramı görmedim nasıl geçecek acaba diye merak etsem de "Kusura bakmayın, ben bu akşam gelemiyorum, Cadılar Bayramı partisindeyim" dediğimde çocuğuma bakacak birini her nedense bulamadım...

Birkaç gün sonra Ada'nın okulundan Cadılar Bayramı kutlaması için ertesi gün kostümlü gelmeyi unutmamasını istediler. Ben Ada'dan beş kat fazla heyecanlandım. Mutlaka müthiş geçecekti bu Cadılar Bayramı denen şey, çok eğlenceli bir şeydi bence. Hemen evden birtakım kostümler hazırlandı, ertesi gün okula gidildi. Meğer parti erkenden başlamış, saat 9:30'da müzik eşliğinde çılgınca dans eden birtakım süpermen, örümcek adam gibi kararkterleri görünce gözlerime inanamadım. Allahım Şekerli erik perisi kızımı nereye bırakıyorum şimdi diyerek oradan ayrıldım. Kulağımda "Okulda bir kostüm partisi verdiler, bir daha okula gitmek istemedi, korktu" diyen bazı ebeveynlerin sesleri, sakince akşamı bekledim.

Ve tabii ki, Cadılar bayramı Ada'nın en çok eğlendiği okul günlerinin başında geliyor.
"Where is Pumpkin?" şarkısı da ailecek dilimize dolandı.

0 yorum:

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...