3 Eylül 2012

"Çocuğunuz Okula Hazır mı?" Caddebostan Çocuk Şenliğinde

2 Eylül Pazar günü, günümüz çok heyecanlı başladı. Bütün günü Caddebostan'da düzenlenen Çocuk Şenliği'nde geçirmek için sırt çantalarımızı hazırladık.

En büyük eksiğimiz ise Ada'nın yolda uyuması ihtimaline karşı yanımıza alacağımız pusetti, unuttuk.

Şenlikte konuşma yapacak olmanın heyecanından olsa gerek...
Arabada uyuyan Ada'yı en son market arabasıyla gezdiriyordu babası. Fotoğraf çekmeye yetişemedim malesef.


Anne olarak işim nedeniyle oldukça şanslıyım. Ailecek şenliğin keyfini çıkardık. Konuşma konum ise Okul çağı çocukları ve aileleri idi. Anlattıklarıma önümüzdeki günlerde burada da yer vereceğim.


Günün en güzel iki iltifatı ise arka arkaya geldi. Konuşmadan bir saat kadar sonraydı, kızım yanıma geldi ve "Anne, çok güzel konuştun bence" dedi ve kollarını boynuma doladı. Anne babalarla birlikte olma işini hep çok severek yaptığım için, iş gibi gelmiyordu. İlk kez kızıma güzel bir örnek olduğumu, benimle gurur duyduğunu hissettim.

Bu manzarayı gören bir beyefendi "İnsan akademiden olunca yetiştirdiği çocuk da farklı oluyor" dedi. 
Hakettiğim bir iltifat mıydı bilmiyorum, ben çocuğumu en doğru şekilde yetiştirmeye çalışırken onun adımlarını dikkatlice takip etmeye ve onu anlamaya çalışıyorum hepsi bu. Onu dinlerken kendi düşüncelerimi bir kenara bırakıp, kendimi ondan bilgi alacak şekilde hazırlamaya çalışıyorum. Bunun yararını daima gördüm. Bu kez de kızımla ben gurur duydum :)


Kızım Sütaş, Chicco, DaVinci Learning, Muzipo, Özek Kadıköy Koleji, Can Bebe, Kids Zone standlarını defalarca gezdi. Sim Animasyon'dan Sevgili Fadıl ve Bahar Hoca çocukları müthiş eğlendirdi.



Birkaç hafta öncesine göre hava da oldukça rahattı. Şenlik alanında akşam üstüne kadar kaldık, çimenlerin üzerine yayıldık, yarışmaları izledik...


Davinci'nin madscience deneylerini izledik. Ayaktaki bizimki, her an gönüllü olarak seçilmeye hazır bekliyor...


Emeği geçen herkese teşekkürler...

0 yorum:

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...