23 Ağustos 2012

Tatil Sonrası Detoks Şart


Hürriyet Aile Yazım
“Detoks” gazete ve dergilerde sıklıkla karşımıza çıkan bir sözcük. Okumayı sevdiğim Ekşi Sözlük'teki ilk anlamı: "Vücuttaki toksinleri atmak için yapılan bir diyet türü. Söylendiğine göre hem ruhu hem de vücudu toksinlerden arındıyormuş." Bu, başlığı seçme nedenimi iyi açıklıyor.
Gözeneklerimizi tıkayan kirler ve ölü hücreleri atmak için cilt bakımına gidiyoruz. Vücudumuz için düzenli uygulayamasak da peelinglerimiz evde hazır. Öğle yemeği için kendinize en pratiğinden bir salata yapıp artık yazdıklarımı okumaya başlayabilirsiniz.
Eğitimlerimde hep verdiğim bir örnektir. Pam Leo'nun “Çocuklarla El Ele Ebeveynlik” kitabından. Henüz bana bu hediyeyi veren olmadı ama hevesle bekliyorum.

Kapı çalsa ve bir arkadaşınız gelse, "Bugün senin keyif günün olsun. Ne istersen yap, gez, dolaş, çocukları ben alıyorum ve akşam beşte de geri getiriyorum. Akşam yemeğini de dert etme, yanımda getirdim. İşte sana dilediğin yere harcayabileceğin paran" dese...
Saat beşte çocuklarınız geri geldiğinde mi onlar için daha iyi bir ebeveyn olursunuz, yoksa eşinizin bir iş için şehirdışında olduğu bir haftasonunu, hasta çocuklarınızın bakımını tek başınıza üstlendiğiniz, bu arada buzdolabının bozulduğu ve tamirci çağırmak zorunda kaldığınız, eşinizin eve dönmesine kısa bir zaman kala bu geceki son uçağı kaçırdığı haberini aldığınız anda mı daha iyi bir ebeveyn olursunuz?

0 yorum:

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...