16 Temmuz 2012

34 Beden Giysiler Bekleyin Beni


İlk hafta 3.5 kg yağ yaktığımı öğrenince sevinçten havalara uçtum. Hiç aç kalmamıştım ama beslenme düzenim tamamen değişmişti. Çikolatayı paketle yiyen, donutları ikişer üçer tüketen ben sağlıklı beslenmeyi yeni keşfetmiştim. Yeni keşfettim derken çok dürüst davranıyorum. Kuruyemiş sevmeyen, tatlı olmayan meyvelerle hiç arası olmayan, salata yemeyen, sürekli öğün atlayan ve organik beslenmenin kandırmaca olduğunu düşünen ben tüm yanlışlarımı doğrularla değiştirdim.
Çok değil bir ay sonra 7 kg yağ yakmış ve ilk 36 beden narçiçeği elbisemi satın almıştım bile :)

İlk iş önceliğime beslenme programımı aldım ve elimden geldiğince tüm işlerimi buna göre organize ettim. Bu da çok büyük bir çaba gerektirmiyor açıkçası. Ara öğün olarak yanıma badem, fındık veya ceviz alıp çantama atıyorum. Eğer bir görüşmedeysem, çay, kahve yerine yeşil çay içiyorum, yoldaysam kutu organik sütümü içiyorum. 
Haftada iki ya da üç gün spora gitmeye devam ediyorum. 
Eğer birazcık karbonhidrat kaçıracaksam, o günkü sabah kahvaltısındaki tam organik iki dilim ekmeğimi ve ara öğündeki meyvemi yemiyorum. Günlük karbonhidrat miktarımı kıstığımda tam organik buğday unuyla yapılmış beş yemek kaşığı mantı bile yiyebiliyorum.

Bu arada son derece pratik olan bu programda uzun uzun yemek yapmaya hiç gerek yok. Hindi, balık veya bifteği öğünden 1-2 saat önce dışarı çıkarıp, ızgara yapmak yeterli.
Salataları ise salata kabında koruyorum. Zeytinyağlılara ise bol kuru ve taze soğan koymak, çeşit çeşit baharatlar katmak lezzet katıyor.





Hayatıma salatayı, kuruyemişi ve organik beslenmeyi kattım. Sütün, yoğurdun, Öğün atlamaktan ise vazgeçtim, birkaç gün saat kurduysam da sonra midemin zil sesini dinleyerek ara öğünlerimi kolayca yakaladım. Yeşil çay ve tarçın ise bence bir mucize her ana öğünde içtiğim tarçınlı yeşil çay antioksidan olmasının yanısıra şekerimi düzenleyerek çikolata krizlerimi önlüyor.

Mutfakta işimi kolaylaştıran bazı ürünleri ise sizinle paylaşmak istiyorum.


1- Tupperware salata kabı salataların uzun süre tazeliğini koruyor.


2- Tchibo salata kabı, ofise, denize salata götürmek çok kolay


3- Tchibo mutfak terazisi  



Funda Turan'ın bana önerdiği Doğal yemek tarifleri ile kekten, meyve suyundan, dondurmadan, sütlü tatlıdan, pizzadan uzak kalmadım. Önce siz bir diyete başlayın, tarifler sonraki yazımda...


2 yorum:

beslenme düzeninin değişmesi sağlıklı beslenme vs çok hoş da 34 beden çocuk bedeni olarak kalmalı bence...

Kadınların çocuk bedenine inmemeseine %100 katılıyorum ama bence Türkiye'de standart bir beden yok giysiler için. Aynı mağazada (Koton) bir ürünün 38'i, diğer ürünün 34'ü bana uyuyor. 1.60 boyumla, 57kg olarak ben içine girdiğim 34 bedenin çocuk giysisi olduğunu düşünmüyorum. Olsa olsa yeni bir satış taktiğidir... Sevgiler

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...