12 Haziran 2012

Yaş 33 oldu bile...

Geçtiğimiz 10 Haziran'da bir doğum günümü daha geride bıraktım.
Zamanın ne kadar çabuk geçtiğinden bahsetmeyeceğim. Kendimi ailem ve dostlarım arasında ne kadar mutlu hissettiğimden bahsedeceğim.
Canım eşim cumartesi akşamı bana çok güzel bir sürpriz doğumgünü hazırladı. Kimin gelip kimin gelmeyeceğini bilemediğim için her gelen bir sürpriz oldu gerçekten de.


Bizim çekirdek aile; eşim ve kuzum, annem, babam, üniversitede ilk gün ilk merhaba dediğim can arkadaşım Pelin, önceleri çok yakın dostlarımız, uzun bir süredir de üst komşumuz her an çat kapı yaptığımız arkadaşlarımız Engin ve Zeynep ( o bir dolmakalem gurmesi), Alternatif Anne'de tanışıp, sıkı dost olduğum dilek perilerim Banu Conker ve Banu Tozluyurt, önce eşimin arkadaşı olup şimdi yakın arkadaşım ve kişisel gelişim danışmanım Mustafa (o bir zihin uzmanı, epeyce yoğun ama neyseki yorgunluğuna rağmen uykusundan uyandı da yetişti doğumgünüme...) ve taa İzmir'den Yezdan beni yalnız bırakmadılar, çok güzel bir akşam geçirdik. Katılamayan arkadaşlarımız da yanımızda olsaydı keşke, kısmet...



Bir sürpriz de pastadan geldi. "Bir arkadaşımın arkadaşı evleniyormuş da, acil pastaya ihtiyaçları varmış da..." şeklinde beni kandıran eşim, en sevdiğim Pastacı Rapunsel'i de öğrenerek inanılmaz sevimli ve lezzetli bir pasta yaptırmış. Üzerinde de ozan - ilkiz - ada... Didem hanım yine süper bir iş çıkarmış...

Asıl doğum günüm olan Pazar gününü ise sabahtan arkadaşlarla güzel bir brunch ve öğleden sonrayı da "Çocuklarla  El Ele Ebeveynlik" eğitimi ile geçirdik. Çok sevdiğim bir grupla bu eğitimde çocukların duygularını dinleyerek bağ kurmayı konuştuk. Bir yandan pastalarımızı yerken, yine çok duygusal ve özel paylaşımlarda bulunduk.

Doğumünü deyince, gelelim hediyelere... herkesin hediyesine ayrı ayrı bayıldım, tüm takıları hemen takıp takıştırdım. Çantamı da pek beğendim.
Aralarında bir hediye var ki onu çok uzun zamandır bekledim. 
Neden mi? Birgün büyük bir tutkuyla kendime rollerblade almaya karar vermiştim. Derken birkaç gün içinde çiftçizgiyi görüverdim, evet kızıma hamileydim. Şimdi düşünüyorum da ne kadar  çocukmuşum, ilk tepkim "Ama daha ben rollerblade alacaktım, paten kayacaktım" olmuştu... 

İşte 4 yıl sonra patenlerime kavuştum. Kaymayı öğrenmek için çok hevesliyim. Kafamı, kolumu bacağımı kıracağıma dair aşırı korumacı yaklaşımlara da kulaklarımı tıkadım, herkese duyurulur :) Siyah ve mor patenlerim çok değerli, Ada inanılmaz kıskandı. Hiç yüz vermedim, ben onun scooterına biniyor muyum?
"Geçti güzelim üç yılın, beklersin bir otuz yıl daha" dedim, birşey anlamadan yüzüme baktı yavrucak. Daha sayılarda 33'e gelmedi ki, hayal bile edemedi.

Başka bir hediye de babamdan, pes dedirtecek cinsten. Günlerdir metrocitydeki lewisin önünden geçerken vitrinde duran ve altından vantilatör üfleyen tam yazlık bir elbisede gözüm kalıyordu ama bir türlü girmeye fırsat bulamadım. Bir ara nasılsa doğum günümde babam hediye alacak, bari istediğim şeyi alsın ona söyleyeyim diye düşündüm de sonra vazgeçtim. Zorla aldırır gibi olmasın diye.

Babamın doğumgünü hediyesini bir açtım, içinden o elbise çıkmaz mı, onca seçenek arasından, inanamadım bir türlü aramızdaki bu iletişime.

Bir de kızımın el yapımı sabunları var. Doğa kolejinde bu cumartesi çok güzel bir etkinlik vardı. Babası üşenmedi Ada'yı Levent'ten Beykoz'a götürdü. Birlikte baba-kız yorucu ama çok keyifli zaman geçirmişler. O minik eller de bana defneli kalp sabunlar yapmış, bayılmaz mıyım?  

Tüm doğum günü kutlaması boyunca Ada'cığım beni çok kıskandı. Çook şekerdi. Bir türlü anlam veremedi o gün neden ilgi odağının kendisi de değil de ben olduğuma? Pastayı da beraber üfledik ama tüm hediyeler bana geldi. Bilsem ona da bir hediye alırdım, düşünemedik o kadar. Meğer rekabet edecek kadar büyümüş bizimki.

Ertesi gün ona "Dün sen beni kıskandın mı?" diye sordum. "Hayır" dedi. "Kıskanmak ne demek, sen biliyor musun?" dedim.  Ona da "Hayır" dedi. Ne olduğunu anlatınca da "Evet kıskandım" dedi muzip muzip gülerek... 
"Gilbert (oyuncak kedisi) da bana doğum günü partisi yapmış, ben büyüdüğüm için bana paten almış" dedi.

2 yorum:

Canım doğum günü fotoların çok hoş... :) Geçmiş doğum günün kutlu olsun. Bende Haziran ayı doğumluyum ama biraz sonlarına doğru. :))

Öteki yazılarında çok bilgi dolu. Fakat üstünkörü yorum yapmak istemiyorum. Bununla başlayarak bloğunu zamanla dolaşacağım. Tebrik ederim bloğun için. Buralarda olacağım sık sık. Seninle tanıştığıma ayrıca mutlu oldum. Herşey için çok teşekkür ederim. :)

Yağmurcum güzel yorumların çok teşekkür ederim. Hayatta hiçbir şey tesadüf değildir diye düşünüyorum. Workshopa geldiğimde ilk sana merhaba deyip tanıştığım ve bütün günü çok eğlenceli bir şekilde birarada geçirdiğimiz için de çok mutluyum :) Arkadaşlığımızın daim olsun... Sevgiler

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...