28 Mayıs 2012

Sıfır Kilometre Bızdıklar Nerede, Biz Orada...

Bugün Sizin Köşeniz'de çok özel bir konuk ağırlıyorum...
Sevgili Defne Ongun Müminoğlu. “0 km.Bızdıklar” ı duymayanınız yoktur biliyorum, işte onun 
yaratıcısı. "Nefes Alabilmek, Aldırtabilmek" ile bizlerle.

Keyifli yazlarını takip ettiğim Defne'nin kartını geçtiğimiz yıl Ada ile giderken Gymboree Ulus'ta görmüştüm. Bir yanım "Arasam tanışsak" derken, diğer yanım "Acaba nasıl bir insandır, aramasam daha mı iyi?" diyordu.
Defne ise beni son derece şaşrtmıştı, davetimi hemen kabul etmiş, sanki iki eski dost gibi son derece samimi bir şekilde yemeğimizi yiyip, benim blogum ve işim için fikirler üretmişti.
Samimiyetini hiç esirgemeyen çok içten bir insandır. Sonraki her karşılaşmamızda da hep bu çok eski bir dostumu görmüşüm hissini yaşatmıştır bana.
O konuşmamızda, bir süre daha olgunlaşması gereken bir fikir gibi duran kitabını yazmaya başladığını duymak ise beni çok mutlu etti. Heyecanla bekliyorum.

Defne, ilk gençliğimizde tüm kitaplarını hatmettiğim İpek Ongun'un kızı olduğunu öğrendiğimde bir kez daha şaşırttı beni. Sanki bu kadar tanınan birinin kızı bu kadar "mütevazi" ve "sıcak" olamazdı.

Blog yazmam sayesinde tanıştığım harika arkadaşım Sevgili Defne, iyi ki tanımışım seni...

Geçtiğimiz günlere beni arayıp, blogunda beğendiği birkaç yazarın yazılarına yer vermek istediğini söylediğinde, açıkçası onun tarafından seçilmiş olmak da benim koltuklarımı kabarttı ve ilk yazımı yazdım bile: Sosyal ve Duygusal Gelişim
Bu hafta ikinci yazım da gelecek. Defne de yazılarıyla Annebabaokulum'da bizlerle olacak. 



Defne'nin 0 km. Bızdıklar'ı nasıl doğuyor?

0 km. Bızdıklar 2009'un Kasım ayında başlattığım bir blog. Çıkış noktam ebeveynlerin ancak dışarıdan bakılan bir gözle görülebilen komik yanlarını ele almaktı. Biz anne ve babalar çocuk sahibi olduktan sonra farklı bir kimliğe bürünüyoruz. Bazen herşeyi fazlasıyla ciddiye alabiliyoruz. Konuştuklarımız çocuklarımız için ne yaptığımız ve neyin daha iyi olabileceği gibi konularla limitli olabiliyor bazen. Bunun gibi oldukça komik durumlar çıkış noktam oldu.

“Mini Pregnancy&Baby” ve “ALL, forkids” dergilerinde "0 km. Bızdıklar" köşesinde yazıyor.
www.anneysen.com ve www.cocuk.com sitelerinin yazarları arasında.
Tam bir kitap kurdu, Tırtıl Kids Kitabevi'ndeki okuma saatlerinde birbirinden güzel Türkçe ve İngilizce kitapları  çocuklarla buluşturuyor. Kaçırmayın derim :)


0 km. Bızdıklar ve "Nefes Alabilmek, Aldırtabilmek" bizlerle...

1 yorum:

Paylaşımlarınızdaki yaklaşımlar çok hoş . Hurdacılar olarak teşekkür eder ve paylaşımlarınızın devamını bekleriz .

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...