2 Mayıs 2012

Ada ile İkimizin 23 Nisan Hediyeleri


Ada'nın tuvalet eğitimi iyi gidiyor, defalarca yazmaya niyetlendiysem de "aman şimdi belli mi olur, hemen herkese anlatmayayım" diyerek ertelemiştim ama beklediğimden çok daha kolay alıştı. Birkaç önerim olacak, onları sonra paylaşacağım. 

Yine de çocuklarla her geçiş dönemi gibi zor olan bir yanı vardı, bu da her tuvaletten sonra ellerini yıkamaktan sıkılması ve bu konuda onu sıkmadan, taviz vermeme dengesi idi.


Bunu nasıl mı çözdük? Geçen hafta kapım çalındı ve Uni Hijyen ailesinden Ada'yla ikimize 23 Nisan hediyeleri geldi. Sanki gündemimizin tuvalet olduğunu biliyorlarmış gibi içinden çocuklar için özel çekici şişeli, köpük elsabunu çıktı. Böylece baloncukların içindeki mikropları yakalamaya çalışan Ada ve el yıkama-yıkamama krizlerimiz çözümleniverdi. Ürünlerinden bir diğeri de duvara monte edilen ıslak mendil. Ada'nın "kendi tuvaetime oturacağım, hayır şimdi de sizinkine oturacağım" ve "her işimi kendim yapacağım" inadı ile ıslak mendili nereye koyacağımı şaşırmıştım. Wogi ıslak Gerçekten çok işimize yaradı.
Yeşil çay losyonlu göz makyajı diski ve kalp şeklindeki üzerinde adım yazan sabun da beni şımartan çocuk bayramı hediyelerim

Teşekkürler Uni Hijyen Ailesi...

 Şimdi bütün gün ne mi oynuyoruz?
-Sen postacı ol, kapıyı çal, bana hediye getir
-Bu sefer ben postacıyım, ding dang dong sana krem getireyim ...



0 yorum:

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...