21 Nisan 2012

Emirgan'da Lale Festivali

Bu yıl havalardan dolayı mı çok geç çıktılar, yoksa daha önceki yıllarda belediyenin yaptığı yatırımlar çok eleştirildiği için az mı dikildiler bilemiyorum. Benim en sevdiğim çiçektir. Her yerde görmeye alıştığımız lalelerden söz ediyorum. Bu yıl gerçekten az sayıda yerde az sayıda insan lalelerin keyfini çıkarabildi.

Geçtiğimiz hafta Lale festivali vardı Emirgan Parkında...

Ada ve Laleler...


"Anneee, ben de gelicem fotoğrafa..."



Akşam yemeği için Köşkteyiz


Aaa dedem gibi Galatasaraylı laleler...


Bu labirentte kayboldum galiba...


"Dedeciğimmmm"


Dede, Ada, Anneanne


Ayıları da sever kızım...


Nazar değmesin bu güzelliğe...


Bir mavi boncuklu fotoğraf da Ada ve dedesinden...


0 yorum:

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...