12 Mart 2012

My Gym'den memnun olan var mı?

Ada 9 aylıktan beri Ulus'taki Gymboree'ye oyun grubuna gidiyordu. Haftada bir gün Cumartesi günleri saat 10:00'da ailece Levent'ten Ulus'a bir gidişimiz vardı ki sormayın. Bizim evde, evden çıkmak daima uzun iş olmuştur. Tam kapıdan çıkarken montunu giymek istemez, ayakkabılarını geri çıkarır. Ben onun kendi giyinmesi konusunda ısrarcı olurum... Son dakikada Ada bebeğini unuttuğunu fark eder, ben yanıma bez almayı unutmuş olurum. Tam kapıdan çıkarım acaba fişte birşey mi unuttum diye geri dönerim ve o sırada telefon çalar... Kapıdan çıkma bizim ve belki de birçok ailenin klasiğidir. Neyse ki bir üst yaş grubuna geçtiğinde saat 11:00'de yetişmeyi daha kolay başarıyorduk. 

Gymboree'den aklımda kalanlar Yeşim öğretmenin sıcak tavırları, güzel sesiyle söylediği eğlenceli şarkılar (kendisi müzik öğretmeniymiş), kızımın saçına başına yapışan ve zor patlayan değişik türde bubbles, paraşüt ve bir görünüp bir kaybolan bir hanımın nefis minik poğaçaları ile o gün Ada'yla ben içeri girmemişsem bir kahve içip eski dergilere bakma imkanıydı...
Sonra benim haftasonu anne baba eğitimlerim arttıkça Adacığımın bu oyun grubu maceralarına da ara vermek zorunda kaldık. Bunda Ada'nın hemen her hafta aynı şekilde yapılan aktivitelerden sıkılmaya başlamasının ve grubun gitgide aşırı kalabalık olmasının da etkisi vardı kuşkusuz. Bir üst gruba gitmesi gerekiyordu belki de artık. 

Geçtiğimiz hafta sonu arkadaşımla Ataşehir'deydik. İkimizin de 2.5 yaşında birer kızı var. Dünkü yazımda gördünüz zaten onları... Son zamanlarda evimizin etrafında Levent ve çevresinde bilboradlarda sıkça My Gym'i gördüğüm için olsa gerek Palladium'un karşısında da görünce anneler "haydi deneyelim" dedik, çocuklar da çok sevindi.  

İçeri girdiğimizde bir doğum günü partisi yeni bitmişti. İçerisi oldukça geniş tasarlanmıştı, merdivenlerle aşağı inilen bir bölümde farklı hareket ekipmanıyla donatılmıştı. Girişte ise şık bir masa ve oturma grubu vardı. Girişte hemen sağda ise daha çok anaokulu tarzında döşenmiş geniş bir oyun grubu salonu vardı. 

İlk 10 dakika bizim yanımıza kimse gelmedi. Neden sonra çocukları diğer arkadaşımla bırakıp, arka taraftaki görevlilerin durduğu bankoya yöneldim. Ve arkadaşımı da göstererek "Bizim iki tane 2.5 yaşında kızımız var, programınız hakkında bilgi almak istiyordum" dedim.
Ben "Buyrun ben size anlatayım" diyerek yanımıza gelmesini bekleyedurayım, trainer, diğer anne sanki hiç yokmuş gibi davranarak bana pazar günleri olan programı anlattı. Bu arada arkadaşım da iki çocuğu alarak yanımıza geldi. 

Bizim çocuklara göre hafta içi ya da hafta sonu yalnızca 1 saatlik bir program varmış. "Peki biraz daha oturarak yapılan etkinliğiniz var mı?" dediğimde yine aynı eğitmen "Biz gym hizmeti veriyoruz han'fendi" dedi.
Peki girişteki koca oyun salonu ne işe yarıyor diye sormadım, yutkunmakla yetindim. Yandan başka biri "Bizim başka oyun gruplarımız da var biz size e-mail atalım" dedi. Hee demek ki yalnızca gym hizmeti vermiyorlar.  Sözlü iletişimde iyi değiller, yazılı iletişime güveniyorlar.
Bundan başka da ne etrafı göstermek isteyen, ne de bu işin faydasını anlatan oldu. Bu sırada geri kalan kişiler My Gym Ataşehir'in sahibinin kızıyla ve onun doğum günüyle ilgilenmektelerdi.
Bizi bilen biliyor zaten, kendimizi anlatmakla sıcak bir iletişim kurmakla, çocuklara bir merhaba demekle uğraşamayız yaklaşımının hemen ardından daha kapıdan çıkıp alışveriş merkezine girmeden mail attılar. Baktım mı, elbette ki hayır. Şimdi ben böyle muamele gördüğüm bir yere neden çocuğumu bırakayım ki?

Nedendir bilmiyorum, bu ilgisiz tavırlardan yılmadım. My Gym Akatlar yeni açılmış, onu da denemek istiyorum. My Gym'in aklımdaki imajını yalnızca Ataşehirdekiler oluşturmamalı. Sizden tecrübelerinizi paylaşmanızı rica ediyorum. Çocukları My Gym'e giden ve memnun olanlar var mı?

Oradan çıkınca düşündüm, acaba benim mi beklentim çok yüksekti, büyük markaların, havalı tasarımların ardında bile olsa biraz ilgi, bilgili ve paylaşımcı bir personel ve sıcak bir iletişim beklemek? Kim bilir?

2 yorum:

Ben de yeni başlatmayı düşünüyorum My Gym veya Gymboree'ye İlkizcim. Yorumları merakla bekliyorum.

Sayın blog yöneticisi paylaşımlarınızı çok başarılı ve profesyonel buluyoruz. Ambulans uçak firması olarak paylaşımlarınızın devamını bekleriz.

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...