16 Mart 2012

Aile İçi Şiddete Son!

AIS Yazıp 6643’e gönderin , sizin de çorbada tuzunuz bulunsun!

Hürriyet Gazetesi'nin 8 senedir yürüttüğü Aile İçi Şiddete Son! Kampanyası kapsamında 4 yıl önce Türkiye’nin ilk ve tek 7 gün 24 saat açık Aile İçi Şiddet Acil Yardım Hattı kuruldu.

Aile İçi Şiddet Acil Yardım Hattı 2007 yılından bugüne kadar , aralarında can güvenliği tehlikesi olan 1.224 kişinin de dahil olduğu 14 bin mağdura destek oldu. Acil Yardım Hattı Türkiye’nin 81 şehrinden ve 13 ülkeden çağrı aldı.

Siz de bu mücadelede bir katkınız olmasını istiyorsanız Aile İçi Şiddet Acil Yardım Hattı ’na destek için AİS yazıp 6643’e mesaj gönderebilirsiniz. Gönderilen her mesajla bağışlanan 5 Türk Lirası , şiddete maruz kalan kadın ve çocuklara umut ışığı olacak.


Aile İçi Şiddet Acil Yardım Hattı : 0212 656 96 96 - 0549 656 96 96

Not: Avea ve Turkcell aboneleri için kısa mesaj gönderim bedeli  1 standart SMS’tir.
Vodafone faturalı hat aboneleri de kampanyaya bağışta bulunabilir.

Detaylı bilgi için: aileicisiddeteson.com


1 yorum:

Öncelikle makalelerinizde ki içtenliğiniz için teşekkür ederiz, Avukat

danışmanlık
firmamız sizlere başarılar diler.

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...