24 Şubat 2012

Online Kids Marketing 2012 Konferansı


Çocuklara ve gençlere yönelik bir dijital platform olan ve daha önce Genel Müdür Haymi Behar ile röportaj gerçekleştirdiğimiz Tipeez.com, Türkiye’de bir ilk olanOnline Kids Marketing konferansının ikincisini 24 Şubat’ta Swissôtel The Bosphorus’ta gerçekleştiriyor. Dijital dünyaya doğan yeni neslin alışkanlıklarını incelemeyi amaçlayan bu konferansın bu seneki konsepti Kidsfluence yaniEbeveynlerin Satın Alma Kararlarında Çocukların Etkileri olacak. Anne babaların tercih ettikleri markalar konusunda çocukların etkisinin öneminin incelenecek.
Yerli ve yabancı profesyoneller tarafından “Türkiye’de Çocukların Medya Tüketimleri ve Yaşam Tarzları” araştırmasının sonuçlarının da değerlendirileceği konferansın sonunda, dijital neslin nabzını tutan “Tipeezciler seçiyor: Yılın Yıldızları” anket sonuçları açıklanacak.
Konferansta Lego Systems Dijital Strateji Müdürü Brent Hill “Z Kuşağı ve Ebeveynleri Arasındaki Dijital Uçurumu Aşmak”, İngiltere’nin ödüllü işlere imza atan online oyun geliştiricisi 4T2’nin Genel Müdürü John WhiteDijital nesle online oyunlarla ulaşmak konusunda global deneyimlerini paylaşacak. Ipsos KMG Medya Araştırmaları Genel Müdürü Yaprak Aykan “Türkiye’de Çocukların Medya Tüketimleri ve Yaşam Tarzları” araştırmasının sonuçlarını değerlendirecek,Act 2 Connect Stratejik Planlama Koordinatörü Viktor KuzuTipeez.com’da gerçekleştirilen Hüptrik Kampanyası’nın başarı hikâyesini aktaracak. Wanda Digital Genel Müdürü İsmail Özdemir “Ailelerin Satın Alma Kararlarını Yönlendiren Çocuklarla Nasıl Konuşulmalı?” konusunu ele alacak.
Panel kısmında “Ebeveynlerin Satın Alma Kararlarında Çocukların Etkileri”nin tartışılacağı konferansının sonunda iseTipeez.com Genel Müdür Haymi Behar, dijital neslin nabzını tutan “Tipeezciler seçiyor: Yılın Yıldızları” anket sonuçlarını açıklayacak.
Kaynak : www.dijitolog.com

0 yorum:

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...