27 Şubat 2012

50 Morpa Çocuk Yıllık Üyeliği Hediye


Haydi gelin Morpa Çocuk Adasını keşfedelim...

Morpa Çocuk, okul öncesi çocuklarına, öğretmenlerine ve ailelerine destek olmak için hazırlanmış, Milli Eğitim Bakanlığı okul öncesi müfredatına uygun, internet üzerinden kullanılan bilgisayar destekli bir eğitim ortamı. morpacocuk.com.tr adresini henüz ziyaret etmediyseniz size bir sürprizimiz var. 50 kişiye bir yıllık Morpa Çocuk üyeliği hediye ediyoruz. 

Üstelik bir yıl boyunca 30 uzman tarafından oluşturulan yeni öyküler, çizgi filmler, belgeseller, şarkılar, eğitsel oyunlar, 3 boyutlu etkinlikler, yabancı dil çalışmaları, öğretmen, anne ve baba eğitim konuları eklenmeye devam edecek

 Kimler Kullanır?

3 yaştan (36/48 ay) başlayarak 6 yaşa kadar (60/72 ay) tüm çocuklar, bu yaş grubunda çocukları olan aileler ve okul öncesi kurumlarında görevli öğretmenler ile kurum yöneticileri kullanır.


Morpa Çocuk’ta Neler Var?



Canlandırmalı Öyküler: Rüştü Asyalı, Derya Baykal ve profesyonel tiyatrocuların seslendirdiği canlandırmalı öyküler.
Çizgi Filmler: Eğitici, eğlendirici ve çocuğun seviyesine uygun çizgi filmler.
Belgeseller: Çocuğun gelişimsel özelliklerine göre özenle seçilmiş hayvan, bitki, doğa ve uzay belgeselleri.

Çocuk Tiyatroları: Müzikli, eğlenceli ve eğitici çocuk oyunları ve şarkılar.
Eğlenceli Alıştırmalar: MEB müfredatına uygun, temel, sayısal ve sözel becerileri geliştiren eğitsel alıştırmalar. 



Eğitsel Oyunlar: Çoklu zekâ kuramına paralel ve tüm gelişim alanlarını destekleyen, eğitsel içerikli okul öncesi oyunları.
Etkileşimli Çalışmalar: Temel kavramlarla pekiştirmeye yönelik, eğlenceli ve etkileşimli çalışmalar.
Öğretmen ve Aile Bültenleri:  Okul ve aile etkinliklerinin yer aldığı haftalık bültenler.

Çocuğa katkısı nedir?
  • MEB okul öncesi programına uygun hazırlanan içeriği, istediği zaman, istediği yerde dinleyebilir, seyredebilir, oynayabilir.
  • Yaş seviyesine uygun, gelişimi destekleyen çizgi filmlerle eğlenerek öğrenir.
  • Görsel kalitesi yüksek, etkileşimli ve eğlenceli eğitsel oyunlarla öğrendiklerini sıkılmadan pekiştirir.
  • Kendi kendine öğrenme yeteneği, yaratıcılığı ve öz güveni artar.

Aileye katkısı nedir?
  • Çocuğun neyi, ne kadar dinlediğini, seyrettiğini ve oynadığını görür.
  • Çocuğun gelişimini izler.
  • Eğitsel oyunlarla ve etkileşimli çalışmalarla çocuğun eğlenerek öğrendiğini gözlemler.
  • Alan uzmanları tarafından çocuğuyla ilgili hazırlanmış eğitim içeriklerinden yararlanır.
  • Uzmanlara danışabilme olanağını elde eder.


Öğretmene katkısı nedir?

  • Seviyeye uygun, eğitsel içerikli sesli anlatımlar, belgeseller, tiyatrolar, çizgi filmelerle amaç ve kazanımları daha rahat gerçekleştirir ve pekiştirilmesini sağlar.
  • Görsel kalitesi yüksek etkileşimli çalışmalar ve eğitsel oyunlarla çocuğu ölçer.
  • 3500’den fazla etkinlik sayesinde etkinlik arayarak zaman kaybetmez.
  • Evrak çantasındaki alternatif planlar ve formlarla MED programına uyum sağlar.
  • Haftalık bültenlerle farklı etkinlik örneklerine sahip olur.
  • E-kütüphanedeki öykü, etkinlik ve rehber kitaplarla, ansiklopedilerden faydalanır.
  • Akademisyenlerin hazırladığı eğitim içeriklerinden yararlanır, onlara danışabilir.
Hediyeleri kazanmak için;
5 Mart 2012  Pazartesi Saat: 20:00 ‘ye kadar bu yazıya aşağıda yorum bırakıp sayfayı Facebook veya Twitter’dan paylaşan 50 kişi Morpa Çocuk'tan 1 yıllık üyelik kazanacak! 
Kazananlar 6 Mart 2012′de www.cocukluyasammerkezi.com 'da duyurulacak.




9 yorum:

Bende morpa çocuk istiyoruuum...
3 yaşındaki oğlum için ideal bir dergi.
Yazılarınızı zevkle okuyorum. Faydalı bilgilerinizden
istifade ediyorum. MORPA DERGİSİNİ ÇOOOK İSTİYORUM. Teşekkürler

Merhaba, tanıştığımıza memnun oldum. Yorumda "Adsız" olarak görünüyorsunuz, size ulaşmakta zorluk yaşamamamız için e-mail ya da isim soyad gönderebilir misiniz?
Facebook veya twitterda sayfayı paylaşmayı unutmayın lütfen.
Sevgiler

KIZIM 4,5 YAŞINDA KIZIM VE BENİM İÇİN ÇOK FAYDALI OLACAĞINA İNANIYORUM
NİLÜFER ÜKSEL GÖK
niluferuksel@hotmail.com

Merhaba ,
Kızım Adayla birlikte buyuyor, blogunuzu, yazılarınızı severek takip ediyorum.Bu dergiyle kızımın gelişimine destek vermek istiyorum
Sevgilier

Biz de denemek isteriz, teşekkürler :)

Bende bunu duydum arkadasimdan ve denemek istiyorum Ilkiz Hanim. Oglum 3 yasinda acaba bizim icin uygun olur mu?

Merhaba,

Morpa Çocuk üyeliği hediyenizi almak için ilkiz@cocukluyasammerkezi.com'a e-mail atabilirsiniz.
Sizlere göndereceğim kodları www.morpacocuk.com.tr'de kullanabileceksiniz.

Güle güle kullanın...

Merhaba
Ben Aylin, 3.5 yasında Ege'nin annesiyim. Uzm. Psikologum, Eskisehir Oyun Geubunun kurucusuyum.
Bu yayını merak ediyorum.
Sevgiler
Aylin Silig
a_silig@yahoo.com

Aylin Hanım merhaba,

hediye kampanyamız bittikten sonra yorum bırakmışsınız. Ama şu anda www.alternatifanne.com'da devam etmekte. Bize oradan ulaşabilirsiniz. Sevgilerimle,

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...