23 Ocak 2012

Doğuma İki Hafta Kala...


Geçtiğimiz aylarda  "Doğuma İki Hafta Kala" başlığıyla aldığım bir e-mailı paylaşmak istiyorum sizlerle...
Öyle sıcak, samimi ve güzel bir dille yazılmıştı ki, beni çok etkiledi. 
Belki de 38. haftada bebeğini kucağına almak için sabırsızlanan, birçok anne adıyının duygularına tercüman oluyor. 
Hemen hepimiz bu süreçlerden geçmedik mi? Hamilelikte ve sonrasında tam olarak anlamlandıramadığımız duygusal karmaşalar, iniş çıkışlar, bilinmezliğin verdiği endişeler ve yeni düzene alışma sıkıntıları yaşadık. 

Siz de yaşadıklarını yazabilir, Sizin Köşeniz'de sizin gibi aynı duyguları yaşayanlarla paylaşabilirsiniz.

------o0o------
Merhaba İlkiz Hanım,
Sizi blogger.com adresinde buldum :)
Hamileliğimin 38. haftasındayım, kızım olacak:) zaman yaklaştıkça heycan ve kaygılarım artmaya başladı..
Elim eteğime dolandı şu günlerde, bir yandan kızıcığıma hazırlanma süreci, bir yandan beni nelerin beklediğine dair hiç bir şey bilmiyor oluşum, diğer yandan iş hayatıma verdiğim ara...daha da bir sürü kafamda dolanan konular..
Zaman yaklaştıkça derin bir sessizlik çöküyor sanki içime..hem heyecan var, hem durgunluk, hem herşeyin yolunda gitmesi isteği..karmakarışık ..

Aslında capcanlı biriyim, hamilelik sürecindede hep böyleydim, doktorumla iki iyi arkadaş gibiyiz, sorunsuz geçen bir hamileliğim oldu, hep keyifli ve enerjiktim..
Ne zamanki işten doğum iznine ayrıldım içimi bir endişe bir kaygı bir durgunluk kapladı...
Sanırım korkuyorum :(
Siz de böylemiydiniz ? :) 
Bu ruh halim doğum olduktan sonra yine eski haline döner mi?
Her hamile benim yaşadıklarımı yaşar mı?
Bende mi bir gariplik var :)
Enerjim neşem keyfim gitsin istemiyorum..
Sevgi dolu , kımıl kımıl bir eşim var , onu bu mızmız halimle üzmekte istemiyorum..
Kızım gelsin artık bitsin bu beklemeler...
Doktorum herşey yolunda , süreç çok güzel geçti, doğumda çok güzel olacak endişelenme dedi bugün, o bile farketti yüzümdeki gerginliği.. 
Bişeyler karalamak istedim sadece..
Hani biriyle konuşup ondan güzel şeyler duymak istersiniz, sizin yaşadıklarınızı daha önce yaşamış tecrübeli birileriyle konuşmak istersiniz ya öyle birşey..
Size ve kızınıza sevgi dolu bir yaşam diliyorum..

------o0o------

Yanıtım bir sonraki yazımda...

0 yorum:

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...