1 Aralık 2011

Güneşli Bir Gün...

Güneşli havayı kaçırmak istemedik... Belgrad Ormanınında yürüyüşe çıktık...


Bu yıl ilk defa yaşlandığımı düşünüyorum :) Bugüne kadar cıvıl cıvıl yazdan başka mevsim istemeyen, koşuşturmacadan, Taksim'den, kalabalıktan hoşlanan, trafikten rahatsız olmayan, İstanbul'dan başka bir yerde yaşamayı düşünemeyen ben, Yedigöllere gidelim sakinlik ve huzur bulalım diye tutturdum.

Çocukla onca yol gidilip gelinmez diye annem babam ve eşim beni durdurdu.


Ada'yla o kadar çok söylendik ki, sonunda Belgrad Ormanına götürmeye karar verdiler bizi. Hayır canım nereden çıkartıyorsunuz Ada kendi gitmek istedi, ben kışkırtmadım.


Bu manzaranın tadını çıkarmak çok güzeldi. İstanbul'un koşturmacası içinde nefes almak ve yalnızca "durabilmek" için... Saksıda büyüyen kızımın biraz olsun doğayı tanıması, enerji depolaması için...




Torunuyla gurur duyan dede bakışı...


Solucan arayan Ada...


Dede torun göl kenarında...

0 yorum:

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...