28 Kasım 2011

Çocuklarla El Ele Ebeveynlik Mustafa Nevzat İlaç'ta


Geçtiğimiz hafta Mustafa Nevzat İlaç'ın davetlisi olarak Çocuklarla El Ele Ebeveynlik semineri düzenledim. Melda Albayrak harika bir projeye imza atıyor. 

Her ay çalışanlardan gelen geribildirimlere göre istedikleri bir konunun uzmanını çağırarak konuk ediyorlar.  Ve anladığım kadarıyla ailelerin uzun zamandır istediği bir konuymuş çocuklarla iletişim. 
Katılımcılardan eşlerini de davet edenler olmuş, bu beni çok sevindirdi.

Bugüne kadar ki eğitimlerde hep gözlerimiz babaları arardı, olanlar da az sayıda olurdu. Ama işte Mustafa Nevzat sayesinde Çocuklarla El Ele Ebeveynlik belki de henüz ulaşmadığı kadar babaya bir günde ulaştı.

Kurumsal hayattan geldiğim için çok sayıda firma tanıdım, çok azı çalışanlarının özel hayatlarındaki mutluluklarının işe pozitif yansıyacağının farkındaydı.
Bu güzel projenin içinde yer almak beni de gururlandırdı.

Birlikte çok keyifli bir gün geçirdik. Harika soruları için tüm katılımcılara ve bu düşünceyi projeleştirdiği için Melda Albayrak'a sonsuz teşekkürler...










2 yorum:

Mustafa Nevzat'ı tüm içtenliğimle tebrik ediyorum! Çalışanların ebeveynlik konusunda aileleriyle katılımda bulunabildikleri bu önemli eğitim için fırsat yaratmaları; satış, yönetim,hesap kitap konulu eğitimlerin sağlayacağı faydadan belki daha bile fazla motivasyon sağlamıştır.

Harika! Keşke her şirket çalışanlarını bu şekilde düşünebilse.

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...