4 Kasım 2011

Edukidsten Hikayeli Oyun Kartları Kazandınız!



Biliyorsunuz Ekim ayında Çocuklu Yaşam Merkezi'nde "Oyun" dosyasını hazırladık.
Blogumda oyun konulu yazılarıma yapılan yorumlar arasından ailemizin en oyuncusu Ada'nın, suluboya kabından seçtiği bir talihli Edukids'ten hikayeli oyun kartları kazandı.


Gönderi için bana ilkiz@cocukluyasammerkezi.com'dan ulaşabilir ve adresinizi iletebilirsiniz.

Asıl talihlimiz ismini bırakmamış... Unutmayın, sizden haber bekliyoruz!


Adsız dedi ki...


MERHABA. BANA BU DAVRANIŞLAR İNSANLARIN ÇOCUKLU BİR AİLE OLAMA SİTEKLERİNDE Kİ KARARSIZLIKTAN GİBİ GELİYOR. SANIRIM İNSANLAR BİR ÇOCUKLARI OLSUN İSTİYORLAR ANCAK Bİ MÜDDET SONRA BU ÇOCUKLA İLGİLENMEK ZOR VE YORUCU GELDİĞİNDEN; PARASI OLANLARCA TEKNOLOJİ İLE UYUŞTURULUYOR OLMAYANLARDA ZATEN UMURSAMIYOR, İLGİLENMİYOR. VE SONUÇ AYNI; DUYARSIZ, UMURSAMAZ ÇOCUKLAR.

Nasıl mı seçtik?



Vee bir de yedek talihli seçtik!





ufuk dedi ki...


çok güzel bir yazı olmuş. Anne babalar genelde oyun oynamaktan çekiniyorlar sanki ayıpmış gibi. Oyun oynamak çocukla iletişim kurmanın Onu tanımanın en kolay yolu.



Hepinize sımsıcak yorumları için Çok Teşekkürler!


Mutlu, huzurlu, sevgi dolu, çocuklarınızla birlikte neşeyle paylaşacağınız bir bayram diliyorum...

Bayramdan sonra ise yeni bir hediyem var, bu sefer bir kitap!
Kasım ayının dosya konusu ise "İletişim"


Sevgilerimle,


İlkiz Özcan Sönmez
Ebeveyn ve Aile Koçu
www.cocukluyasammerkezi.com

3 yorum:

Asıl talihli bana 14 Kasım Pazartesi akşamına kadar ilkiz@cocukluyasammerkezi.com'dan ulaşmaz ise, yedek talihli olan sevgili Ufuk'a hediyeyi göndereceğim.

Sevgiler,

çekilişin yapıdığı videolar muhteşem olmuş. Küçük Hanım a yedek talihli olarak beni seçtiği için çok teşekkür ederim. Asıl talihli size ulaştı mı ? teşekkürler....

Merhaba,

Ada'yla videoları beğendiğinize çok sevindik.
Asıl talihli bize ulaşmadığı için hediyeyi size göndermek üzere haber bekliyordum ben de...

Lütfen ilkiz@cocukluyasammerkezi.com'dan bana ulaşarak iletişim bilgilerinizi paylaşın.

Tekrar tebrikler!

Sevgilerimle...

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...