24 Ekim 2011

Yaşadığımız Günler

Son günlerde yaşadığımız olaylar, insanda neşeye dair pek birşey bırakmıyor.
Can acısı elimizi dilimizi bağlıyor.
Birbirini eleştireduranlar bir yana, yardım elini uzatan bireysel çabalar ve birçok kurum var. Hepiniz çok özelsiniz.

Biliyorum söz verdim pazartesi çekilişle hediye verecektim.
Şimdilik bir süre erteleyelim. İnanın içimden buna önem vermek gelmiyor.

Bir süre öncesine kadar twittera sıcak bakmayan bir kişi olarak, şu afet döneminde bir kere daha ne kadar işe yaradığını gördüm.
Evinde televizyonu olmayan bir kişi olarak, son birkaç saattir elektriğin de kesilmesiyle dünyadan tamamen kopmamamı sadece twittera borçluyum.
Hepinizin hayal edilemeyecek, hakkı ödenemeyecek çabasına büyük saygı duyuyorum.
Bizim nasıl bir toplum, nasıl bir kültür olduğumuzu yeniden hatırlattı. İnsanların söyleyecek sözleri, daha önemlisi verilecek destekleri var. Ve buradan bir gece gibi kısa bir sürede organize olabildiler.
Birkaç anlamsız yoruma da kulaklarımı tıkıyorum.

Bu arada kurtarma çalışmalarının bildiğimiz güvendiğimiz imdat çığlığımız AKUT, teşekkürler.
Sevinerek gördük ki, yalnz değilsiniz. Birçok sivil insiyatif de arama kurtarma işine gönül vermiş. Bunlardan bir tanesi de GEA (www.gea.org.tr)
Canım arkadaşım Gea gönüllüsü Engin, kalbimiz sizinle orada, elinizden geleni yaptığınızı biliyoruz.
Çabalarınızın karşılığı ödenmez...

0 yorum:

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...