25 Ekim 2011

Sosyal Girişimcilik Akademisi Açık Radyo'da

Eşim Açık Radyo'da...  


2Ekim 2011 Çarşamba günü, Toplumsal Dönüşüm için Sosyal Girişimcilik " programında,
Konuklarımız; Kadir Has Üniversitesi - Sosyal Girişimcilik Akademisi eğitimcilerinden Ayşegül Güzel ve Ozan Sönmez ile Yaşam Boyu Eğitim Merkezi Yöneticisi Serdar Dinler.
Eğitim 19 Kasım Cumartesi günü başlıyor. Toplam 42 saat sürecek uygulamalı eğitimin çalışmalarına, British Council ile 2010 yılı Güz Döneminde başlanmıştı..  
Ayrıntılı bilgi için http://www.khas.edu.tr/egitim/Yabanci-Diller-Egitim/yasam-boyu-egitim-merkezi/sosyal-girisimcilik-akademisi-2/sosyal-girisimcilik-egitimi-sertifika-programi.html tıklayabilirsiniz.                                                                                                                                     
22-Ekim-2011- Çarşamba günü, saat 16.30da   ve/ya  daha sonra www.sosyalgirisimcilik.biz   veFacebook/toplumsaldönüşümiçinsosyalgirişimcilik sayfasından dinleyebilirsiniz.



0 yorum:

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...