7 Temmuz 2011

Hürriyet Aile'ye İlk Merhaba

Merhaba,

Benim için son derece heyecanlı bir haberi sizlerle paylaşmak istiyorum.
Kendi blog yazma serüvenimi Anneysen.com'da Anne Baba Okulum blogunda ve Alternatif Anne'de Çocuklu Hayatımız bölümünde Anne-Baba Eğitimi altında devam ettirirken beni çok heyecanlandıran bir haber aldım.
Kocaman ve sevgi dolu bir hoşgeldinle karşılandığım Hürriyet Aile yazarları arasına katılmak beni hem çok mutlu ediyor hem de gururlandırıyor.
İlk yazıma ana sayfada yazarlar arasından ismime tıklayarak ya da daha kolayı aşağıdaki linkten ulaşabilirsiniz.

http://bit.ly/paiIcS

Sizlerin desteği, bana hayalimi gerçekleştirme gücü veriyor.

Daima yazılarınızı ve yorumlarınızı bekliyorum.

Sevgilerimle,

İlkiz Özcan Sönmez
ilkiz@cocukluyasammerkezi.com

0 yorum:

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...