6 Haziran 2011

Ücretsiz Seminer Duyurusu: Çocuğumla Bağ Kurmak

Merhaba,http://4.bp.blogspot.com/-vjXTiU1wU1c/TaVUqieej8I/AAAAAAAAASE/9EneS_nkFvs/s1600/happybirthday.gif

Her doğumgününde kendine ufak da olsa bir hediye alanlardanım...
10 Haziran benim doğumgünüm. Bu yıl kendime verebileceğim en güzel hediyenin sizlerle biraraya gelmek ve keyifli bir seminer paylaşmak olduğuna inanıyorum.

Son aylarda hayatımda çok şey değişti...Yaşamımda yeni bir sayfa açtım. İşimi değiştirdim. Hayalimdeki işi yapmaya başladım. Birçok insanla tanıştım, hayatımda yepyeni renkler oluştu. Kendi anneliğim üzerinde büyük payı olan eğitimi vermeye başladım.

Çocuğumla Bağ Kurmak eğitimi yalnızca anne çocuk ilişkimi değil, iletişim kurduğum herkesle olan ilişkime bakışımı değiştirdi.

Henüz tanışamadıklarımız ve eğitime gelmek isteyip de gelememiş olanlar için 10 Haziran Cuma ve 11 Haziran Cumartesi günleri 2 saatlik ücretsiz iki seminer düzenleyeceğim.

Detaylar ve kayıt için ilkizozcan@yahoo.com'a bir gün öncesinden e-mail atmanız yeterli olacaktır.

Benim dünyadan aldığım hayalimdeki işi yapabiliyor olmam; bu yıl bu armağanı sizlerle paylaşmak istiyorum.

Tarih: 10 Haziran Cuma 10:00-12:00
11 Haziran Cumartesi 14:00-16:00
Yer: Levent
İletişim: ilkizozcan@yahoo.com

2 yorum:

çok güzel bir mesaj ...hepimizin ihtiyacı var aaslında...Haber verdiğin için teşekkürler.Cumartesi de olması ayrıca bir güzellik :))

merhaba, buluşma yerimizi e-mail ile gönderdim, cumartesi görüşmek üzere...

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...