13 Haziran 2011

Temmuz Ağustos Eğitim Programı

Merhaba,

"Çocuğumla Bağ Kurmak" Temmuz ve Ağustos ayları eğitim programımız aşağıdaki gibidir:
Eğitim hakkında detaylı bilgi için blogdaki Çocuğumla Bağ Kurmak etiketli yazıları inceleyebilirsiniz.



Hafta içi Salı ve Perşembe akşam ve Pazar gündüz olmak üzere 3 grup yapılacaktır.
Eğitim her biri yaklaşık 2 saat süren 7 haftadan oluşur.
Herhangi bir nedenle katılamadığınız hafta olursa, daha sonraki gruplarla birlikte katılarak telafi edebilirsiniz.
Gruplar en az 3 en çok 8 kişidir. Eşli ve grup katılımlarında indirim yapılacaktır.
Bu eğitim çocuklarla doğru iletişim kurmak isteyen çocuğu hangi yaşta olursun her ebeveyne hitap eder.
Katılımcılarımdan aldığım geri bildirimler doğrultusunda, çalışan anne babaların çocuklarının en uzun zamanı bakıcılarıyla geçirmesinden dolayı, bakıcılarının da bu eğitimi almasını isteyen anne babaların sayısı artıyor.

Kayıt yaptırmak için ilkizozcan@yahoo.com'dan benimle iletişime geçebilirsiniz.

0 yorum:

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...