22 Mayıs 2011

Kızımla Yazın İlk Yaramazlıkları


Bu haftasonu yazlık sezonunu açtık. Ada'yla anneanne ve dede evi Büyükadaya bu yaz ilk gidişimiz.
Cuma günü kışa benzer yağmurlu ve rüzgarlı bir havada zorlukla kendimi motive edip Ada'yı da alarak Büyükada'ya gittim.İyi ki de gitmişim. Adada hava hiç de Avrupa yakasındaki gibi değil, yumuşak ve az bulutluydu.
Cumartesi sabahı bahar, Pazar günü yaz gelmişti.

Yaz beni de çocuklaştırıyor, birlikte muzurluklara daha yatkın oluyoruz.
Bu ara biraz çok çalışan babası "Bravo 3 gün yoktum bugün kızıma ne yaramazlık öğrettin acaba" diyene kadar bunun farkına varmadım.
Henüz 20 aylık olmasına rağmen arkadaşlarımın ojelerine bayılan Adacığım benim narçiçeği ojelerime dayanamadı, ben de onun ısrarını kıramadım, tırnaklarına narçiçekleri kondurduk. Ertesi gün birkaç avuç çikolatalı mısır gevreği yemesine izin verdim. Üçüncü gün de kendimi yılın ilk dondurmasını kendi külağımdan onun külağına koyuyor buldum iskelede. Ama öyle keyifle yalanarak yiyordu ki...


Yürüyüş yapmayı da ihmal etmedik Ada bir yandan insanları seyredip bir yandan da "koşuuun, atlar koşuun, çocuklar geliiin" diye bağırıyordu. Tabi bu benim şifresini çözdüğüm dilde söyledikleri. Sonra balkona salıncak da kurduk. Ada doya doya çıkardı keyfini. İki gece sarılıp birlikte yattığımızı da eklemeliyim.


Bugün evimize döndük, eski düzenimize devam ederiz nasılsa, eğlenceli anlarımız ve güzel fotoğraflarımız yanımıza kar.



HOŞGELDİN YAZ, UZUN SÜRSÜN BU YAZ!

1 yorum:

çok tatlı bir kaçamak olmuş belli fotolara bakmak bile insanın içini açıyor : )

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...