22 Mayıs 2011

Anneysen.com Bahar Buluşması


Geçtiğimiz hafta Anneysen.com kurucuları sevgili Aylin Çakır ve Pınar Şimşek'in organize ettiği Bahar Buluşmasındaydım. Anneysen.com Blog yazarlarını birbirini tanımak ve yaptıklarını paylaşmak üzere Hamarat Diva atölyede biraraya getirdiler.

Yaklaşık 1 yıldır 40.000'den fazla üyesi olan Anneysen.com'un Blogları içerisindeki Anne Baba Okulum adlı blogumda yazılarımı paylaşıyorum.
Her ne kadar zevkle yazsak ve birbirimizin yazılarını okusak da sanal ortamda birşeyleri paylaşmakla, tanışıp yüzyüze sohbet etmenin keyfi çok ayrıymış. Bunu birkez daha bu buluşmada anladım.

Buluşmaya Limonlu Kek, Bir Annenin Buldukları, Tırtıl Kids Kitabevi,Bebeim Geliyor, First Steps of Ela,0 km Bızdıklar, Fit Anne ile buluştuk. Birlikte yedik içtik,çok keyifli sohbet ettik.

0. km Bızdıklar blogunda yazan Defne Ongun Müminoğlu'nun okuldayken çok sevdiğim İpek Ongun'un kızı olduğunu, AlternatifAnne'de yazan FitAnne Şeniz Tarımcan'ın gerçekten de çok Fit ve neşeli bir insan olmasının yanında benim gibi finans backgroundlu olduğunu, kendi merkezime mutlaka asmak istediğim dergiden kesip sakladığım keçe evin Hamarat Diva elyapımı olup penceresinde asılı olduğunu görmek hoş sürprizlerdi.

Rengarenk ve sımsıcak bir ortamda bizi karşılayan Hamarat Diva'ya ve Aylin ve Pınar'a kocaman teşekkürler.

Bu buluşmanın uzun süreli dostluklara neden olmasını diliyorum.

0 yorum:

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...