20 Ekim 2010

Hafızadakiler... Zamanda Küçük Bir Yolculuk

Babamın cep telefonunun hafızasından hiç görmediğim resimler geldi bugün...


Taa evlendiğimiz ilk yıl gittiğimiz tatillerden, Ada'mın doğumuna, büyüyüşüne ve daha da büyüyüşüne kadar...
Kocam hep derdi bu çocuk nasıl büyüyecek, o gidecek yerine başka bir çocuk gelecek gibi geliyor bana diye. Nedense aynı hüzne kapıldım, küçüklük resimlerindeki o çocuk gitmiş, bu çocuk gelmiş gibi. Yanlış anlaşılmasın bu çocuğa canımı veririm o ayrı ama ne bileyim o günleri geri getiremeyecek olmanın hassaslığı belki benimkisi, tuhaf bir his.

Zamanın ne çabuk akıp gittiğinin tam da karşımıza belgelerle çıkışı...

Hafızadakiler... Zamanda Küçük Bir Yolculuk

Büyükada Aya Nikola... 2 yıl önce

13 Eylül 2009 Adamın ilk saatleri... "Bakıyım bakıyım bu şirin şey de neymiş, bizim mi şimdi bu ?" durumları...

Biraz daha yakından bakalım, normal doğumdan yüzü gözü şişmiş yavruya..Artık hormonlar mı desem, çıkarması çok zor olduğundan mı o ilk günlerde hep bakar bakar Allaha şükrederdim bana bu kadar güzel bir çocuk verdiği için.. Hani sağlıklı olması çok önemli ama bu kadar güzel olması da cabası diye düşünürdüm, çizsem aynen böyle çizer böyle dilerdim diye düşünürdüm. Komik değil mi, hiç de ööle dünya güzeli bir hali yok yavrumun :)


mini eve gelmiş de dedesine yapışmış bile..

cee! pijamalar mijamalar giydirmeniz yetmez! beni daha fazla uyutamazsınız..
yeter ki açık hava olsun gezmek olsun, mışıl mışıl uyur..

tini mini ilk adımlar, sevgili hafize abala ve parktaki hayranlarıyla hala hergün tam kadro evimizin karşısında Yaşar Kemal Parkında..
salıncakta keyifler yerinde.. Büyükada..

Adanın keyfini çıkarmaya devam... bu ne neşe adoş? ahh bir de vazgeçilmez kırmızı kedi!Ada rakı - balık :)

prenses Ada ilk tailinde Antalyada..efem benim, ilginin başkasının üzerinde olmasına hiiç de gelemez! Ama bu benim doğumgünüm , bu da kim oluyo ki annn-ne?
















2 yorum:

ne kadar tatlı maşallah miniminikten büyümesine tanık olmak mucize
herşey gönlünüzce olsun nice mutlu yaşlara

sevgili mine, her zamanki gibi sımsıcak yorumun için kocaman teşekkürler... sevgiler

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...