26 Ekim 2010

Bu kadar aktivite çok!

Kendimize zaman ayırmanın ne kadar önemli olduğunu yazıp çizip durduğum halde bana gelince bir türlü diğer sorumluluklarımdan sıra gelmiyordu... Ada 14 aylık oldu kendi başıma 1 gece dışarı çıktım. Spora gitmek istedim gidemedim, eşimle başbaşa tatil kaçamağı yapmak istedim hiç değilse 2 gece yok yapamadım.
Son olarak eve aldığım ve henüz paketinden hiç çıkaramadığım yoga matını da Ada yiyince (bildiğiniz ısırıp ısırıp tükürmüş kaşla göz arasında) bende bir aydınlanma oldu.
Bir daha hiç ev-iş-çocuk-yemek-uyku döngüsü dışına çıkamayacağımı düşündüm, fenalıklar geldi.
Sonrası kendiliğinden geldi Adaya bakan ablamız haftada 2 gün salı - perşembe akşamları ben bakayım sen spora başla, bu şekilde spor yapabileceğin yok senin dedi.
Ben de Metrocityye bir ziyarette bulundum.. beni spora yazdırmak konusunda çok heveslilerdi 5 bilmem kaç saat telefonda konuştuk, nasıl ikna edildim o paralara bilinmez, verdik gidiyoruz.
Bu arada ilk görüşmeden sonra ben bu spor salonuna gidemem deyip yogaya yazılmıştım 2 aylığına. Bir de yogaya gidiyorum. Koca yaz Adayla 5 dakika bile yalnız kalmak istemeyen kocam, pazar günleri Adaya hem öğle yemeği yedirip hem uyutmaya razı oldu. Önce Yoga Academy sonra havuz, jakuzi, sauna vs derken cennetten çıkmış pamuk gibi sinirleri alınmış anne olarak dönüyorum eve. Artık önceden nasıldıysam...

Unutmadan söyliyim 6 aylık yalnız anne-baba kabus bitti (bir yerde okumuştum çok katılıyorum,çocuk bakmak bir mahallenin işi)..Annemler de adadan istanbuldaki evlerine döndüler.
Cumartesileri sineme gecesi ilan ettik sevgilimle. Annemlerde akşam yemeği, Adayı yatırıyorum ohh mis Capitol sinemadayız. En ön sırada yatan koltuklarda pufa da ayaklarımızı uzattık mı bizden iyisi yok.
Gerçi bu haftasonu filmin sonunu kaçırdık ama olsun :) Haftaya yine deniyoruz.
-"Uyumuyor"
-"Geliyoruz"

Sonra pazar günü ben babamı aradım, telefonu açtı
-"Uyumuyor" dedim
-"Allah kolaylık versin size"dedi iyi mi?
-"Niye geliyoruz demiyorsun? O zaman biz geliyoruz dedim ...
Sonra oyuna dalmışlardı ki anneanne,dede,torun biz aşkımla iki saat Kuruçeşmeye kaçtık.
Gerçi 2 saatin 1 saatini otoparka karşı gazete okuyarak geçirdik, o sırada güneş de kaçtı ama olsun kolay değil 6 aydır bunu bile yapmamıştık...

Bu kadar aktivite çok mu, çok... ama bu aylarca rejim yapıp çikolataya saldırmak gibi, para biriktirmek için kendini sıkıp alışveriş yapmayıp sonra birden alışveriş merkezini kaldırmak gibi birşey herhalde, geçer diye tahmin ediyorum...

0 yorum:

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...