25 Ağustos 2010

Kuralları Öğrenmek için Yaratıcı bir Yol


Çocuklarınıza uyulması gereken kuralları hatırlatmak için görsel ve biraz da komik bir yol. Çocukların bu görsellerin çekimine katılması hem eğlenceli hem de teşvik edici.

Bağırmak Yok, Kötü Sözler Yok, Alay Etmek Yok, Vurmak Tekmelemek Yok, Uyku Öncesi Oyalanmak Yok!

Bir yandan da yaratıcı ve eğlenceli bulmakla birlikte,dozunu kaçırmamak gerekli...
Biliyorum çocuklar limitlerini zorlamak isterler, biliyorum çocukların kuralları öğrenmesi kendi güvenlikleri için önemli, biliyorum sorumluluk almayı, birlikte yaşamayı ancak bu şekilde öğrenecekler ve biliyorum sınırsız özgürlük diye birşey yok bu hayatta...
yine de içimde bir yer, küçük bir yer bir türlü rahat etmiyor, o minicik çocuk dünyalarına elimizdeki anne baba olma gücüyle sızdığımız, yapılmayacakları sıralayarak sınır getirdiğimiz özgür ruhlarını törpülediğimiz için...
Belki benim de yasaklarla taa geçmişten bastırılmış kişisel bir derdim olduğu için..

0 yorum:

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...