8 Temmuz 2010

Deniz Kaçamağı - Kilyos Dalia Beach

Sıcaklar iyice bastırdı, kızımla ev ortamından iyice sıkıldık, sabah öğlen akşam park da Ada'ya yetmez oldu. Akşam yemeğine açık havaya çıksak bile, eve dönüp uyku zamanı geldiğinde, yatmadan önce ışıkları kısıp, sakin bebek müzikleri çalmaya başladığında pencereden karşımızdaki parka bakıp içli içli ağlıyor.Ben de içimdeki denize gidelim seslerini daha fazla bastıramıyorum. Bir haftalık tatil bize yetmedi.

Geçen hafta harika bir yer keşfettik. Avrupa yakasında oturanlara çok yakın Dalia Beach Club.Kilyos yolunu izleyerek, Kilyos üzerinden Demirciköy'e, DALİA BEACH'e ulaşabilirsiniz.

Kendilerine "Saklı Koy" diyorlar, gerçekten de önceki yıllarda Burç, Solar gibi eğlenceli, gürültülü yerleri tercih ederken, "çocuklu" olduktan sonra sakin ama rahat hareket edebileceğimiz yerleri tercih ediyoruz.
Ferah güzel bir koyu var,kumsalda şezlonglarda da keyif yapabilirsiniz, ufaklık çimenler üzerinde yuvarlanırken minderlerde de dinlenebilirsiniz.Biz gittiğimizde çok kalabalık da değildi.
Ada'yı swimtrainer'a koyup, dalgaların içine bıraktık.Yüzüne gelen suları içmeye bayıldığından dalga geldikçe bol bol da uçurduk.Onun mutluluktan attığı çığlıkları, gülücükleri görmek herşeye değer.

Çok güzel manzaralı bir de restoranı var, biz erken dönmek istediğimiz için bu hafta restoranda yemek yiyemedik ama haftaya iştihamızı kabartan bir kahvaltıyla güne başlamak istiyoruz..Beyaz peynir Ezine'den ,Osmanlı çilek reçeli Karadeniz Ereğli den, Dağ Çileği reçeli Tokat'tan ,Dut Pekmezi-Kuşburnu Gümüşhane'den, Biber salçaları-Nar Ekşisi Antakya'dan, Domates salçası -sirkesi Tokat' tan ,Yeşil -soslu özel zeytin Antakya'dan ,Kapari Burdur'dan, bal Fethiye'den ,sızma zeytinyağı Gödence den... Bizim yediğimiz yemekleri yemek, mümkünse elimizden almak, Adayı da iştahlandırıyor. Kızımla şimdiden gitmeye hevesleniyoruz...