4 Haziran 2010

Merhaba...

Bugün benim için çok heyecanlı birgün... 6 ay önce başladığım aile koçu olma hayalimin gerçekleşmeye başladığını gösteren ilk adımı atıyorum ve Çocuklu Yaşam Merkezi Anne Baba Okulu'nu sizlerle paylaşıyorum.

Hep çocuklar okula gider, anne baba okula gitmez.. aslında ne kadar zevklidir, sırt çantanıza defter, kitap doldurup, şöyle çimenlere uzanmak...iş hayatının yoğunluğuna kendimizi bu kadar kaptırmışken, çocuğumuz, ailemiz, en çok da kendi gelişimimiz için yeni keşiflere çıkmak...

Ben bu keyifli yolculuğa 2 yıl önce yılbaşında başladım. Bir ömür boyu sürmesi, hayattan aldığım her bilgiyi, keyfi, nefesi, hayata geri vermek,yani sevdiklerimle, tanıştıklarımla ve daha tanışacaklarımla paylaşabilmek benim en büyük dileğim.

Sevgiler,

0 yorum:

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...